💥💥به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت.

⚡️⚡️ سخنرانی #مهندسمجتبیبیرانوند فرماندار شهرستان قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت.

🔹🔹بیرانوند : امسال بیش از ۴۹ طرح و پروژه در زمینه های مختلف با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان به بهره برداری خواهیم رساند / شما مردم شهرستان قریب به اتفاق و فارغ از گرایش های سیاسی نقطه عطفی را در تاریخ همه پرسی های این شهرستان به وجود آورده اید که در نوع خود بی‌نظیر است ،

💥💥 فرماندار کوهدشت ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به تبریک ایام ولادت با سعادت ام ابیها حضرت زهرا (س) گفت : انقلاب اسلامی ما هم از حیث ظاهر و هم از حیث محتوا با هیچ یک از دیگر انقلاب های تاریخ دنیا قابل مقایسه نیست ، انقلابی خود جوش و بر پایه دین  که نقطه عطفی در تاریخ جهان و دلگرمی و الگویی شده برای مستضعفان عالم تا با حاکمین ظالم خود به مبارزه بپردازند و این همان موضوع بیداری اسلامی است که مقام معظم رهبری مدظله العالی همواره به آن اشاره دارند.


🔸🔸وی افزود :  مردم این شهرستان چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیده و همه در صحنه بوده اند و در این راه نیز ۴۹۸ شهید گلگون کفن ، ۱۳۰۰ جانباز و ۶۹ آزاده سرافراز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده اند .

🔹🔹 مجتبی بیرانوند خاطر نشان کرد : در دهه مبارک فجر امسال ، در این شهرستان بیش از ۴۹ طرح و پروژه در زمینه های مختلف با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان به بهره برداری خواهید رسید.

⚡️⚡️وی گفت : علی رغم وجود هشت سال جنگ تحمیلی و  تحریم های ظالمانه، خوشبختانه نظام ، خدمات خوبی را در همه زمینه ها به مردم ارائه نموده که می توان به گوشه ای از آنها به صورت زیر پرداخت .

💥💥 فرماندار شهرستان کوهدشت افزود : در حوزه مسکن ، قبل از انقلاب خدمتی به مردم ارائه نشده بود اما بعد از انقلاب فقط در حوزه مسکن مهر ، بدون احتساب مسکن ملی بیش از ۳ هزار واحد مسکونی به مردم شهرستان ارائه شده است.


💥💥وی ادامه داد : در حوزه راه‌های دسترسی ، این شهرستان قبل از انقلاب دارای راه اصلی مناسبی نبوده و آسفالتی در حوزه راه های این شهرستان وجود نداشته ، اما بعد از انقلاب از حدود ۸۱۷ کیلومتر راه اصلی و فرعی این شهرستان بیش از ۶۷۰ کیلومتر راه آسفالته مناسب در اختیار مردم قرار داده شده است.


🔺🔺 بیرانوند گفت : در حوزه گازرسانی قبل از انقلاب خدمت خاصی در این زمینه ارائه نشده اما بعد از انقلاب اسلامی بیش از ۹۵ درصد شهرستان و روستاهای تابعه این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند.


🔹🔹 وی بیان کرد : در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت قبل از انقلاب فضا به گونه‌ای بود که اجازه تعلیم و تربیت آموزش به همه افراد جامعه داده نمی‌شد و در کل شهرستان تقریباً حدود ۱۵ مدرسه وجود داشت اما هم‌اکنون بیش از ۳۶۵ مدرسه در نقاط مختلف شهرستان وجود دارد .

🔻🔻 فرماندار کوهدشت افزود : در حوزه بهداشت و درمان در قبل از انقلاب فقط دو درمانگاه که آن هم به صورت خدمات ابتدایی وجود داشت اما بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فقط بیش از ۳۰ درمانگاه بدون احتساب دو بیمارستان که در سطح شهرستان وجود داشته و در دست احداث می باشد وجود دارد .

▫️▫️او گفت : در حوزه برق رسانی ، قبل از انقلاب تقریباً ۲۰ روستا دارای برق بوده اما بعد از انقلاب بیش از ۲۴۳ روستا دارای برق بوده و هیچ روستای فاقد برقی در شهرستان وجود ندارد.

⚡️⚡️وی به عنوان نکته پایانی گفت : در خیلی از حوزه ها اقدامات فوق العاده ای به مردم داده شده است اما در قیاس با شهرستان هایی با وسعت و جمعیت کوهدشت در سطح استان از لحاظ زیرساختی و امکانات متاسفانه به مراتب وضعیت بدتری داریم و در مطالبه گری های مان روی این حوزه اسرار نکردیم و مسائل فرئی را به مسائل اصلی ترجیح داده ایم.

💥💥 فرماندار کوهدشت در آخر افزود : شما مردم فهیم در سال گذشته با هوشیاری کامل ، بیس و پایه اساسی خوبی را بنا نهادهو با تصمیم گیری و مشورت نخبگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایه خوبی را گذاشته و قریب به اتفاق و فارغ از گرایش های سیاسی نقطه عطفی را در تاریخ همه پرسی های این شهرستان به وجود آورده اید که در نوع خود بی‌نظیر است ، بیایید از این فرصت به نفع شهرستان استفاده کنیم و از این فرصت در زمینه توسعه و پیشرفت این شهرستان حرکتی انجام دهیم.

🔹🔹 روابط عمومی فرمانداری کوهدشت

b_300_0_16777215_00_images_WhatsApp-Image-2021-02-05-at-4.50.44-PM.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید